Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Thursday, July 22, 2010

4th day on third week

Hari nie follow up Salmonellae yg semalam. Streaking dalam plate BSA dan XLD. Bagus la aku dah pandai sikit...

Pastu received sample dari Kangar, banyak gila air kacang soya, pastu dapat breadcrumb lagi. Besar gaban.

HM received sample from BKH, lebih kurang 30 sample lah kut. Pest plak dapt 36 sample. All from BKH.

Hah! Yg lainnya hari nie, aku belajar buat Blood Plate. Plate tu buat guna real blood tapi bukan human blood. Guna darah kambing. Gerun gak bila dengar guna blood, tapi darah kambing jer....mana bleh buat korban manusia untuk kemajuan umat...gila la kau...

Imported from Australia....Mana ada ambik kambing Malaysia. Tak standard la nanti kalau guna kambing Malaysia. Semua chemical ngan method came from Australia...

2 comments:

☆与王ㄗ王ㄒ☆ said...

pa benda breadcrumb tu?

wow! buat blood plate...kak tun ajaq eh?
bestnya bleh buat blood plate. aku x dan nak buat pun dlu.

Liza@El@KedFlop said...

kak farah yg ajar buat blood agar
breadcrumb tu bread yg besar gaban...
ada nak dekat 10 kilo sebungkus tu

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole