Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Monday, August 23, 2010

hari nie, hari Isnin

Sample xbanyak, masa tgh fill-in vial, samples BKH sampai.....adalah kut 8sample pest. Microb terima Colerra nyer sample....... food poisoning. Masa sample kali kedua sampai aku xsedar, dok chatting ngan Wira tak sedar langsung ada sample, En Dzul pun tak panggil plak aku....nasib jugak bateri laptop kong, klu tak mmg En Rizal lah yg buat sub-sampling....Hahahahah...bantai jer.....Maaf la "En Berdua" saya tak sedar ada sample tadi....

Lepas tu lepak terus kat Pest, sembang ngan En. Rizal....Dia mmg suka bersembang...aku pun jgn start ajak, susah nak berenti....Adela.....I'm not longer a wallpaper.....dah jadi jam dinding plak.....hahahah.......Org cakap buat lawak, aku gelak aje...tak yah lebih-lebih.....
Kagum sebentar semasa En Rizal ngan En Hanafiah story pasal life kat Sabah.....
The language we used is hardly understand by them over there.....cam itik ngan ayam bercakap....bayangkan............

Pastu about the food; waa....seriously klu aku stay kat sna, mestinya dan aku yakin menyatakan aku akan slim-mlim......aku nie cerewet, tapi makanan yg mak aku masak aku tak tolak.......bahagia with my mom's cooking.....

Maybe that's the only reason aku tolak offer pi Sunderland, UK. Nak ke tak nak? Tapi aku tolak aje......maybe for bachelor sambung dalam Malaysia aje.....Nanti InsyALLLAH .....klu ada rezeki lagi...aku pegilah overseas....

Hurm....rutin hidup mmg boleh buat aku busan...camne aku nak hidup macam nie?

No comments:

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole