Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Thursday, September 16, 2010

ReU 5Amanah...macam2 ada...[cam iklan Astro plak...]

Baru saja berpisah ngan kekawan semua....Rasa sat sgt....depa nak pi Jitra plak pi tgk Wayang apatah....aku plak dalam plan nak pi kenduri....tapi.............kereta masuk workshop dan aku pun terkandas kat cnie lagi.....
Kiranya nie tgh online streamix KFC.....dan blogging....nak YM pun xramai ramai....masa boring2 nie la nak cari Wira si Penyelamatku...hahaah...WIRA!! mana kau?! Adela....sudah...dah biol dah nie....Busan busan busan...dah la gaya ayu pakai baju kurung dlam ramai2 org nie...Haila....
Macam biasalah...aku jugak yg awai skali, yelah dah organizer..xkan nak mai lewat plak kan? Jadi selepas lebih kurang 15min aku tunggu, Nabil Fikri pun sampai, xlama lepas tu, Fadzil....masa tgh sembang ngan Nabil, Bisyrun call, xdak transport nak mai cnie...aku pun bagi no phone Fadzil yg xsampai lagi...tapi elok br saja aku bg no phone Fadzil, dia sampai cnie....kesian Fadzil kena pi menjemput Bisyrun plak...aku pun beleteiq kat Bisyrun 2,3 das.....sll camtu..klu gitau awai tadi tumpang aku saja pun xpa...Pastu Faten ngan Nora sampai, masa tu Fadzil keluar pi ambik Bisyrun...pastu Norlis pun sampai....Kira semua orang yg respone event attended except for Kery...Kery, where the hell are u? Kesian Faten dok ternanti kekasih hati dia...kekasih hati ka? Bleh kata kawan sebulu....
Apa pun terima kasih banyak......nanti jodoh panjang kita buat lagi n next time kita wat ramai2 plak...ok geng?!

Hurm...semalam nak post entry tapi malas plak nak menaip, xdak ka sesapa yg boleh cipta gajet yg boleh tulis apa yg kita fikir? Tolong la seseorg bijak pandai...silalah reka gajet tu....supaya org malas cam aku nie rajin skit nak post entry....dan supaya entry aku lebih panjang dari biasa....

No comments:

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole