Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Monday, November 1, 2010

Ingat dia? melancholic-kah aku?

Hujan2 camne sll buat aku ingatkan sesorg yg menyebabkan hati aku sakit. Sakit yg amat sgt dan itulah 1st time aku rasa camtu. Iceberg. He  came before Airil. Rahmat Allah membawa Airil kepada aku, tapi aku tak penah bersyukur dengan nikmat-NYA sehingga Airil pergi mengadap Illahi. Airil banyak memberi aku peluang, tapi aku tak penah nampak tu. Hati aku tertutup hanya untuk Iceberg.

Iceberg. Nama yg besar dalam hati aku selepas mama. Yeah, my first time. Semo org cakap kali pertama sll meninggalkan kesan yg besar. Betul.

Aku ingat lagi that moment kau melawak ngan kekawan. It was my best moment. Tapi kau anggap ianya joke. Aku pun gelak guling2 =)) gak nak cover feeling. Tapi tulah yg sgt aku harapkan. I wish you are serius, but you never be.

Aku pernah cakap, nak kawan ngan aku, tolong anggap aku cam kekwan laki yg lain. Aku tak nak rasa deskriminasi layanan kau pada pempuan dan boys. I was my mistakes. Tanpa sedar sebenarnya, kau banyak menyedihkan aku.

Sampai satu masa, I'd text you a message yg langsung kau tak balas. Tapi aku tetap menunggu jawapan tu. I'm so stupid. Klu soal feeling, mmg aku fail. Never see it come. 
"Kau beri pengharapan tapi kau tinggalkan aku kebinggungan."
Nie klu member2 aku baca mesti gelak guling2 =)) . They never see 'this side' of me. Ada tapi A few jer. 

Aku ingat, dia dah hilang dalam kepala otak aku tapi tak jugak.  Nak guna jampi serapah apa pulak nak bagi dia hilang dari ingatan aku? Penah sekali aku teringin nak hilang ingatan, tapi pikiaq balik, buat apa nak hilang ingatan pasal laki tak guna camtu.

/XD Klu hampa ingat aku buat entry nie sebab aku ingat kat dia tu, mmg betul pun tapi entry nie adalah untuk aku mengutuk dia secara open-dan-live. Ye!! Klu Incik Iceberg nie baca entry aku, minta2 la dia insaf drpada mengecewakan gadis2 yg lain. Nie klu aku kumpul2 nie, dah boleh buat kelab anti-Iceberg dah.

Hey, Incik Iceberg! Jgn ingat kau tu lovable sgt. Kau tak tau sebenarnya ramai yg benci kau. And now I'm telling YOU, biar terbukak sikit mata tu. Aku penah terfikir nak vodoo kan kau. Hahahahahah....pempuan boleh jadi sgt menakutkan bila frust dan marah.

Tapi tak. Akal aku panjang lagi. Aku doa biar satu hari nanti, hati kau terbukak dan rasa bersalah. Tu saja. Aku tak mau jawapan. Aku nak kau sedar je dan jgn mainkan hati org lain dah. Setia pada yg satu Iceberg. Tu sj yg aku minta. Aku tak mo org rasa sakit yg aku rasa. Biar aku saja yg rasa tu.

Sekian, entry merepek kali nie.
To the next merepek entry

El
/bye

1 comment:

Fird@us said...

melancholic xpa, jgn paranoid saja....
kalau dah paranoid, susah la lelaki2 cam aku

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole