Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Tuesday, February 15, 2011

Update Entry... Waa...lamanya...mencari kesempatan.

Betul dah lama tak menaip entry, kekok skit la. Blogwalking pun dah tak buat... Maaf... Tak melakukan seperti yg dijanjikan... El mencari kesempatan waktu di celah time table yg kalut nie.

True. Jgn janji benda yg tak pasti, maaf skali lagi....

Entry sebelum nie, ada gayak macam El nak tarik diri dr hidup di SA nie...tapi dah masuk bulan ke-2 nie,  I won't hesitated to say, I will survive to the end of degree...InsyAllah... Dah adapt ngan 'lebih' berdikari...hahaha....gayak macam tak penah berdikari je kan? Mmg pun :)

Sem nie ambik 6 subject je, dalam 18 kredit hour camtu lah...mesti korang jeles...Tak yah la... Nama jer 18 credit hour, kena bawak 2 paper 4 credit hour... Kelas dari sampai malam, dan yg paling best, kena blajar biology yg mana diri nie paling benci...hai El, nasib badan la.... Sungguh! Nasib badan jugak dapat lect yg superb-sempoi, ngajar mcam kitaorg kanak2 ribena yg tak tau apa pun(sememangnya betul). TQVM Miss NH...Teruskan layanan anda, saya semakin sukakan Bio :))

Owh...ritu balik KP. Sonoknya!! :)) Proses balik tu sgt panjang...hahaha...menumpang si Bisyrun. Thanks to his mak cik, selamat jugak sampai ke rumah kesayangan. HOME SWEET HOME!! Nanti study week nak balik jugak! :))

Balik rumah ritu, langsung tak bejalan mana, assignment pun tak siap, yg berjalannya mulut je. Susun menu, mama masakan. Hahahaha...sronok tau, bila mama tanya nak makan apa waktu tu... So, hari2 dihabihkan dgn makan sj dan adding a few pound of weight....hahahah

Bisyrun, that's why I said before, aku kantoi diet Atkin aku nie...:))

Hurm...apalagi?

Dok kat sini tak terasa weekend, mungkin sebb dulu aku balik rumah tapi skrg klu tak lepak kat bilik mesti jaln2 kat PKNS. Nanti2 la aku letak gambar... Aku tak boleh la stay dalam bilik masa weekend, terasa nak homesick plak....Pelik...

UITM pun dah tukar polisi study....jadi cuti 4 bulan nak buat apa? Jeng-jeng! Saya bakal menjadi cikgu! Tergejutkah? hahhahaha Some people will :)) Ok this is the first time I reveal this secret so, keep it as secret hahhaahah Apakah?!

Dah hantar resume ngan transkrip kat JP, mana tau diaorg jugak memerlukan kaki dan tangan extra, jadi saya berjaya dgn pemohonan menjadi cikgu sandaran buat masa cuti tu. Cikgu apa? Mesti lah cikgu Math... Satu lagi kejutan. Mula2 tak caya, kenapa cikgu math? Dah cikgu math tu nak cuti beranak nanti....Maka, cuti nanti saya akan bergelar sebagai Cikgu El. Eh? Cikgu Liza la...haha

Happykah?

Tak la sgt. Sebenarnya tgh tunggu jawapn dr food lab, nak bekerja di situ. Seriously, I only can work with chemicals and apparatus but not kids... Maaf, teaching is not my thing tapi klu dah yg tu sj yg dapat, I'm on it :)

Banyak benda nak taip tapi sekarang agak keletihan skit...Just finished up report, minggu nie ada 3 test ; CSC, BIO, EVT.

Semo tu reading stuff yg boleh buatkan kepala ku pecah berderai... I'm not 'reading' person la!! Aku chemistry person!!  CSC? What on earth?! Yg paling putus fius, kena blajar comp programming, C++ segala...Mmggsalah sambung fius nie. Tak paham betul curriculum UITM nie macam mana?

CSC tu aku on jer, tapi time nak menghafal notes tu, aku black-out; gelap. Code programming no hal, sbb aku dulu pun budak comp masa skolah menengah, tapi still, I'm not a 'reading' person.

Talk 'bout subject; aku alah skit ngan Lab Instructor PHY. Dia tu bukan lect full-time tapi adalah student master under my real lect. Wargh!!! Bukan aku jer yg hangat hati ngan mamat tu, org lain pun hangat hati. Dey, Incik!! Klu lu ingat kitaorg suka ngadap muka toya lu tu, lu silap la... Aku dekat nak menghempuk org dalam lab dah 2 minggu lepas. GERAM! dan masih GERAM!!

Rindukan d el's cave... kucing2 yg semkin buas, mama, dan sebagainya....

Salam Maulidur Rasul

El
/bye

No comments:

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole