Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Sunday, September 25, 2011

Monyet.Kera dan sebagainya.


Pengalaman paling masyuk hari nie: Kena ligan dan hampir nak kena tokak dek sekor kera betina yang garang nak mampuih *ayat sebut senafas*
Fuh~

What a dayyyyy....

Penat. Penat. Gigil tak habih. Sebabnya teringat salah seorang dari orang kampung aku dulu kena tokak dek kera, sampai kena tembak dulu kera tu baru dilepas lengan yang ditokak. Cik Aku tak habih imagine bagai mana kalau terkena tokak dek kera betina garang itu? Menakutkan.

Serius nak kata weekend nie, weekend paling lapang tapi memenatkan. Fatique.

Pertamanya, tak cukup tiduq. Rumate Cik Aku yg baru nie tak berenti2 ketawanya dari siang ke keesokan siangnya pula. Mata dah jadi mata arnab. Mata ja arnab, badan manusia lagi. Creepy kan?

Keduanya, ditakutkan sekumpulan monyet2 yang kononya jinak tapi garang ya amat. Oh pihak yang berkenaan sila la ambik tindakkan. Kesian plak mengenangkan Dashi nak kena stay kat kolej yg sama tempat kera, monyet lepak. Monyet @ kera itu sangat ganas dan sadis apabila bertindak mengejar dan cuba untuk tokak Cik Aku. Sumpah! Mmg takut dah nak pi situ.



Ketiganya, jalan cari barang selama 2 hari berturut-turut. Lalalala habihkan duit ke Liza? Yaa~ :)
Sekarang Cik Aku rasa syukur jadi Seorang Lady yg Simple. Sungguh, semakin lama Cik Aku melihat kawan-kawan lain bersusah payah memantainkan apa yang patut, Cik Aku rasa proud to be Simple.
Simple is enough to be a Lady.

Keempat, maaf, tiada yang ke-4. Tiba masanya Cik Aku membukak manual yg terlopong sejak pagi tadi.

Sekian, terima kasih.

El
http://www.emocutez.com



No comments:

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole