Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Thursday, September 8, 2011

Sehari sebelum

Apa?

Sehari sebelum berangkat pegi berjihad di SA. Macam nak pi berperang plak kau nie El. Mestilah. Belajar tu satu jihad, jihad untuk bangunkan anak bangsa. Supaya bangsa kita takkan jadi lemah.

Hidup tanpa ilmu ibarat hidup
seorang Pak Andiaq(Pandir). Walaupun betul cara, orang tetap tengok tak betul. Pandangan mata orang yang tak berhati perut sentiasa ada, tapi pandangan kesian lebih menyakitkan.

Kesian. Kesian mulut atau kesian hati? Kesian mulut tapi hati menyindir hebat, mengata dalam, mengumpat akhirnya. Kesian hati, beringat lah kita, jangan sampai mengulang benda yang sama. Jadi, kalau nak kesian skali pun biar dari hati. Sebab bila hati bicara orang turut lain turut terasa.

*------------------------------------------------*

Pasembok Sedap =3

Makan Pasembok sebelum balik SA esok. Pagi tadi pi pasar tani kat Simpang Empat, macam besa tuju kat gerai Pak Cik Ketayap sat usha Pasembok. Pasembok nie adalah antara makanan yang hampa semua patut makan kalau mai Perlis. Memang sedap. 7 bintang dari 5. Patala sedap lah tu.

http://www.emocutez.com

*-------------------------------------*

Buat sahabat-sahabat yang bakal menjejak kaki balik ke U masing-masing, Selamat Jalan dan berhat-hati. 
Selamat berjuang semua.

http://www.emocutez.com

*------------------------------------* 

Selamat Jalan EL.

El
http://www.emocutez.com

2 comments:

bard bahtiar said...

mcm sedap je pasembok tu..meh satu!

Liza@Azel@El@Ked said...

sedapppppppppp =3 mai sinilah dulu XD

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole