Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Friday, October 29, 2010

Tagged?!!

Tak tau sebenarnya fungsinya tapi bila dah view yg org dah tagged tu, baru Beta faham tagged tu apa. Ni tagged from Firdaus. Mende kau nie, sepupu aku je pun.

"Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random
things, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to
be tagged. You have to tagged the person who tagged you.
If I tag you, its because I want to know more about you"

Nak kenal aku dgn 25 things, xcukup la. Sat with me for 2 hours in empty room and we chat, pun xcukup jugak.....Oklah, those are 25 trivia about me:


1.Nama penuh Nur Saliza Awatif. Awatif bukan nama dad aku. Aku tak suka guna nama dad dalam nama aku. Jgn tanya kenapa.

2. Please NOTE this: Awatif only for FAMILY not for STRANGER to call me. STRANGER: Awatif MUST come with Nur Saliza from beginning, please!

3. Family panggil Atih, Adek Atih, Adek & Cik Putih walaupun tak putih =3

4.Anak bongsu dari 2 beradik shedih woo jd adik bila dah besar nie, abang aku dah tak mo kawan ngan aku cam dolo2.

5.Manja la jugak, hahhaha.... kekadang tu nak jugak kontrol manja tu tapi bila org sekeliling layan kita lebih, mesti lah tak leh nak kontrol dah  =3

6.Malas memasak bukan tak reti masak cuma my cooking belum tahap otai lah lagi

7.Sgt sygkan mama aku, so don't mess up with her @ you're dead. Saya syg mama....

8.I have no dad.

9.Walaupun abang aku tak mo main ngan aku dah, tapi dia mmg sayang aku....hahhaha....aku rosakkan i-Phone RM 25++ pun dia tak marah, maafkan saye =3

10.My only best friend - twin soul is Nisha Meha Anisah Samihah, I miss you like org gilak =3

11.Dolo2 aku suka lepak ngan boys sebab depa rock, tak merungut, no-hurt-feeling bila bercakap.

12.Kekwn aku cam dah sedar kewujudan aku @ aku sj yg over-sensitive? Lantaklah hampa semo, skrg aku lepak ngan best buddies aku; Yana, Akie, Izzati. Guys you're rock!! + Wira.

13.Benci+meluat+menyampah kat manusia2 yg sesudah berkapel, terus hilang ingatan pasai member2 dolo2 waktu gaduh nak pecah handphone pandai plak hampa cari aku buat org tengah, skrg dah bahagia, never want  to text me a message? Fine.

14.Tak penah berkira ngan member2 klu terasa skali pun, aku hanya ngadu kat Airil and Nisha saja.

15. I'd just lost my childhood friend, Airil in car accident at Melbourne, Australia.

16.Airil is my best-boy-friend he's my keeper, my diary and my every things.

17.Keras kepala? Nie dari soal pendapat. Klu aku rasa idea aku bernas dan berguna, aku akan pertahankan mati-matian sepatutnya kata tetap pendirian, kan?

18. Pengguna 2 hemisfera otak. Meaning: Menggunakan kedua-dua bela tangan oleh sebab tu aku selalu mengalami konflict kecil ngan otak aku. Meet El, my-right-brain and Liza my-left-brain.

19. Pelik? Yeah. Ribena boleh menyebabkan aku tak tiduq 2 malam, dan Nescafe Kaw boleh menyebabkan aku tiduq dalam masa 10 minit. Pelik, kan?

20. Aku pakar dalam jahitan-finishing-touch kat baju2 tradisional boleh ka angkat diri sendiri expert? =3

21. Love to design pelik-weird-unik-bizarre fesyen baju my mama always said "design something people can wear" hukhuk ...shedih :(

22. Chemist to become. InsyAllah. apa saja tentang chem buat aku gilak =3

23. Suka extreme game macam tidur 24 jam....hahahah...consider extreme gak tu =3 Serius aku suka bungy-jumping, air-gliding, snorkeling, abseiling & water-cannon!! Yeah, I love water-cannon.... haahha

24.Aku stok baik punya org bukan garang punya org  =3

25. Baran. Yeah. But tend to keep for myself. I wont talk to anyone if I mad Yg aku dok jerit2 dalam kelas tu bukan marah namanya tapi nak bagi hampa semo bagi perhatian ja.

26....... just kidding =3

25 trivia about me dan aku tagged nama2 dalam entry nie dan juga sapa yg membacanya and you too, Firdaus.

Dah cakap, 25 things about me takkan cukup untk hampa semo kenal aku. Nisha yg aku kenal selama 7 tahun pun still lagi pening ngan perangai aku....hahhahah...sorry, sayang. =3 Syg tu khas tuk Nisha saja.


Thanks for reading this entry.

El

1 comment:

Fird@us said...

1more trivia, I'm her beloved charming cousin

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole