Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Thursday, April 21, 2011

nak buat banner baru la...

Merujuk perkara di atas, saya berkeinginan membuat banner baru krn didapati banner saya semakin tgk semakin sakit mata plak... serabut! Apa da...? Dulu2 buat cam syok sendiri skit...klu boleh semo nak letak dlm banner tu...Bila kata semo tu maksunya semo, nak letak SB, HP, dan pelbagai lagi la...
Apa gaya skema plak writing aku rini? Entah.

Aku dlam mood study CSC skrg nie, tapi take a short break sat. Macam besa, short tu maksudnya 2, 3 jam la jugak. Sat gi nak pi Kangaq sat, teman bonda terchenta shopping, esok malam dah nak naik bas balik ke SA. Esok dah nak balik.... *sigh*

Cakap la ngada ka apa, tapi aku mmg 'bukan-species' org dok jauh dr rumah... Ala, takyah la ngata aku, hampa pun sama la memula nak jauh dr rumah... weekend ja mesti homesick, weekday sibuk tak terasa la sgt. Takpa El, 2 tahun dok ctu, nanti mesti boleh adapt punya la...

My blog definition is for me, to write anything that hardly accepted by others when I talked. So, get the hell out if you don't like my blog...TQ.

Aku suka baca blog yg storykan kehidupan diaorg, way to gain my knowledge... Hah! Aku tak suka baca news paper so salah satu sebb BW adalah untuk membaca berita dari sudut pembaca, bukan dari sudut penulis berita... Sungguh, berita  la nie biased... Kadang2 nak percaya pun susah...

I'm not a writter, ngaku kut sejak tinggalkan dunia skolah, penggunaan bahasa Melayu formal aku sgt teruk. Setakat nak tulis surrat rasmi tu boleh lah lagi, tapi klu nak ngajar budak2 BM dah tak boleh, nanti semo rosak bahasa klu aku yg ngajar....
I'm not a story-teller, aku bercerita ikut suka hati aku la... korang tak paham....takpe lah asalkan aku paham apa yg aku tulis.... :) Tapi aku doubt la sesapa yg tak paham, sebb aku pakar menggunakan  bahasa pasar yg kita guna....Tak yah la tipu... Ada pun korang tak paham bila aku guna bahasa entahpape yg aku reka sendiri ja...sekian, TQ.

Aku mmg suka merepek. Dah state kan dlam banner yg amat besar di atas, klu tak nampak tak tau la... THE MEREPEKING. Jadi sapa2 yg tak tahan daulat merepek aku nie, tak yah datang menjengah...TQ.

I can write anything...tu  tujuan asal blog nie. Jgn persoal status blog nie lagi....TQ.

Aku tak suka pakai spec. Tu satu fakta. Jadi klu korang nampak aku dari jauh tnpa spec, jgn terasa klu aku buat tak tau...sebb aku kabur2 ja nampak korang. Ada pun aku menyapa korang, tu maknanya aku cam posture badan korang...TQ.

Aku ada 3 pasang sneaker, 7 helai tudung HITAM yg sama designnya. Jd jangan persoalkan kenapa aku pakai tudung hitam setiap hari, sbb aku mmg suka HITAM dan jgn persoalkan kenapa aku pakai sneaker ngan baju kurung, sbb suka hati aku lah....TQ.

Aku bukan yellow-pages yg simpan no phone semo penduduk kat Malaysia nie. Jadi STOP asking other's phone no from me. Aku dah retired dr jadi class rep, and I didn't keep most of the no because I'm using new Nokia...TQ.

Aku adalah student UITM ber-concentration KIMIA. Mmg ada blajar Visual Basic waktu skolah DULU. Hadam please! MASA SKOLAH DULU!! Don't aspect me  to be expert in C++ Programming. Dah nampak kan? Visual Basic ngan C++ mmg sama tapi bnyk bezanya...TQ.

Agak frust sbb tak blajar KIMIA sem nie, jd soalan2 yg berkaitan ngan KIMIA sgt dialu-alukan....TQ.

Bakal konvo May 18, 2011 kat Dewan Semarak UiTM Arau.

Macam dah bnyak plak aku merepek rini. Oklah... nak bersiap pegi Kangaq sat.

To the next entry.

El
\bye

No comments:

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole