Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Thursday, April 14, 2011

short-update (short la sgt)

Before nak teruskan kerja menyiapkan report sehingga habih berlaku, maka cik saya pun mengambil kesempatan meng-update blog sekejap.... Kononnya sekejap, sampai boleh pegi skype ngan buddies plak...hahaha...always terpesong...Haila...can't never change....

Takde apalah sgt...Just nak update my routine-unboring-day.... Takut doh nak sebut "busan" lately...Takut aku menyebabkan org benci plak kat aku....(Macam aku kesah haha)...

Facts about me(lately):
  1. Easily get boring....Sgt senang. Kalih muka, dan dgn riangnya aku akan sebut, "Busan"... Can't help ok?! Don't make me change to someone else... 
  2. Drawing? Buat masa skrg; cik saya hanya akan melukis bila terasa tekanan dalam kepala otak terlampauan tinggi dn akan un-wind ngan melukis....Jadi melukis bukanlah hobi di masa busan.
  3. Aha...un-wind....Layan lagu techno cam best...Bukak volume habih kuat, pakai headphone 24/7... Dasat la klu telinga aku masih lagi anjal...Naik riso plak...kut2 kena pakai gegendang telinga tak semula jadi atau dgn kata lain tiruan, fake dan tidak benar....(Penegasan di situ)
  4. Sgt aktif Twitter...(sapa2 berminat nak tau apa cik saya membebel dlm twitter, sila semak kat side blog nie....TQ) Nak membebel bnyak2 dlm fb dah macam tak sedap....sebb adanya lect(s) dan sisters yg baik2 untuk menatap status aku yg tak berapa baik nie.... I'm honorably admit, I'm sometimes emo and can be overboard as a lady to be... I don't really care...but I do care for those yg care bout me, so....cik saya bawak diri ke twitter.... Still...cam best...cuma tak bnyak kawn kat ctu...Just a few...
  5. Ada rasa menyesal skit.... Sebab? Tolak segala tawaran bergolek depan mata...pastu sepak habih segalanya.... Tapi...tu adalah kerana cik saya terasa sgt letih belajar sebenarnya.... Cee~ gayak macam dah puluhan tahun plak aku dah blajar...hahaha
  6. Sekarang: Rumate Mizah tgh stayed-up ngan cik aku, siapkan assignment sedangkan aku meraban menaip blog yg kononya pendek tapi tak nampak macam tu...
  7. Terasa nak balik Perlis lagi, tapi mama forbid me to go home just until final paper habih...MAMA!! NAK BALIK JUGAK!!! T.T
  8. Windu MAMA.
  9. Windu Kent, Nyet, Tih, dan 5 ekor 'si kenit' yg tak bernama lagi(tak sempat nak pilih nama diaorg sbb suka sgt berlari...geram! geram...cumei jer lari2 tak nak kat aku.... waktu makan pandai plak korang yer~ mmg cumei :> )
  10. Windu sama g-fren(aka best buddy, best sister, best sayang, best shoulder) cik saya, NISHA MEHA. Yang~ I miss you like org gila kuasa infinity~
  11. Windu D jugak... Dia sibuk la skrg....Have to time wasted to me... Takpe... cik saya kecik hati sikit je dgn awak Incik D.
  12. Hah! Ada org dajalkan Cimut(laptop kesayangan) aku ngan memasukkan lagu2 70's n 80's ke dalamnya... Apa kejadah? Aku tak layan doh lagu2 berupa lullaby nie...tolong~
  13. Getting along ngan all my rumate very well....Ok I named them; Rumate Mizah, Rumate Shida, and Rumate K.Seri.... Glad I have them as rumate... TQ Allah...Alhamdullilah...
  14. Batuk dan hidung tersumbat doesn't seem to cure at all... Balik Perlis ritu sihat walfiat...jejak je kaki ke SA terus jatuh deman, batuk, selesema segala....Hallyo betul la.... Cik BADAN, you have being so biesed. Please change ok?!
  15. My first final paper would be on April 27, 2011, and I don't know where is the place yet... and the 1st paper would be CSC that I hate most... Lg sekali, Alhamdullilah.... Cepat la habih paper tu...
  16. Oh, ya! I'm still anti-plagiarism.
  17. Working on new research based on shoes. Soon.... Please wait for the entry....
  18. Getting along with Dashi and Wana and also all my classmate... And yet, all my classmate call me Ked. It's ok...( Kenapakah rasa nak semua org panggi nama sebenar aku? Ked is ok, but no meaning... Rite!)

Cukup dulu kut....Dah cukup 'pendek' seperti yg ditegaskan dalam title di atas tadi :>
To the next entry...

El
/bye

No comments:

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole