Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Wednesday, October 13, 2010

Aku Memasak??! =3

Sekali lagi aku mengulangi soklan tu, aku memasak?! Hahahaahhahahah...gelak riban2 kali pun xsudah....Bagaikan bermimpi aku berjaya memasak Sambal Tumis Telur + Ikan , Sayur Petola dan jugak Ikan Goreng. Klu sebelum nie habih lepas pun goreng ikan saja, la awatnya xnganga nak wat sayur pun call mama....hahahahhaha....mama aku gelak guling2 dah kat umah....sampai hati mamaku.. TT.TT

Salahkan diri sendiri lah El, lu yg xmo belajar memasak, time nak memasak saja pass kat mama...haila...Habih, dah mama pandai masak, xkan diriku ini yg laangsung tangan kayu nak masak? The last time aku masak sendiri masa skolah menengah, pastu tu mana ada dah...takat tolong2 dari segi teknikal adalah macam tolong besiang bawang, mesin nyok, tolong kucai, tolong kacau, tolong tengok dan tolong makan. Selalu yg tu saja....tang yg kat tolong makan tu lah yg paling  sonok skali =3

Apa pun, nak kata dah berjaya belum lagi, lunch xmakan lagi nie, doalah bagi sedap dimakan....sat gi nak pi ambik Iskandar kat skolah, lepas tu kut baru nak makan...nak hujan plak kat cnie, hopefully sempat pi ambik budak tu dulu baru hujan.......

No comments:

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole