Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Tuesday, October 12, 2010

Mimpi mungkin.....

Mimpi? Hahahah...yelah.....hari ni dgn sendirinya aku bangkit tiduq sendiri, klu hari sebelum nie jenuh mama aku gerak....hai..anak dara nie sorang....tehe =3...kebiasaan la klu balik umah, mesti mama gerakkan, dah kira macam jam loceng la, dah aku kunci jam pun boleh xdengaq, tapi suara merdu mama aku membebel pagi2 boleh bangkitkan aku dari mimpi merapu....


Aku bangkit hari nie elok 13 minit sebelum pukul 4pagi, dgn laptop tak tutup dok play lagu 'The Catalyst' Linkin Park...dari semalam agaknya....kertas habih bersepah atas katil. Aku sendiri pun heran camna aku leh tidur dalam keadaan camne? Kemas kertas dulu, lipat selimut. Lipat selimut? Aku xingat plak aku pakai selimut semalam, pukul berapa aku tiduq pun aku xsedaq, nasib x berpeta laptop ngan air liuq basi, klu dak jenuh menyental.....Pasal lipat selimut,kena lipat la, aku suka lepak atas katil, klu xlipat alamatnya ketiduran semula la jawapnya....Aku ingat tok aku kata sebelum nie: Tarik selimut masa azan subuh sama la macam hang berbungkus ngan kulit babi....oOoooo...aku mengangguk setia...lepas tu mmg xbuat dah....Jadi oleh sebab takut tiduq berbungkus kulit babi, aku pun lipat selimut tu dan sambung menaip report yg terbengkalai sebab tertiduq semalam...kononnya nekad xmo tidoq sebab nak buat bagi siap, tapi.....dok kat page 7 dari semalam lagi....


Apa motif aku buat entry 'mimpi mungkin' nie? Motifnya sebab aku mengantuk sebab dah lama sgt menaip dan jugak agak lapar...semalam x dinner sebab malas..tapi petang tu ada makan laksa yg jiran aku bawak...sedap...dah lama mama aku xbuat laksa...


Progress report: Wargh!! Malas gila aku mau buat procedure yg menimbun tu...banyak ya amat...*sigh*...nie la akibatnya xdengar cakap mama aku....degil budak nie...klu dengaq cakap mama mesti dah siap....
El: Buah kalau org dah tak pakai.....padan muka kau....
Liza: Sadist ar engko El, cuba la baik sikit ngan aku....
El: Akukan watak antagonist dalm ko, mesti la aku kena sadist...
Liza: Betul gak kan? Bagus2..teruskan usaha baik anda itu....
El:.........


Hurm...perangai pelik yg aku ada, aku pandai mengalihkan subject percakap dgn jayanya....sampai terpesong habis dari topik asal....dengan kata lain, aku susah sikit nak concentrate tuk satu2 perkara saja....selalu saja ngah sibuk buat kerja, mesti ada benda lain yg melompat-lompat menari riang dalam otak aku menyebabkan aku xsiap buat keja.....macam sekarang....ok aku consider sekrang sebagai take a break...memula 5 minutes break lepas tu dah setengah jam dah nie...dan lagi pi kacau Ken tgh tiduq(tomeinya dia).....


ok lah...cukup la merapu-meraban aku setakat nie....nak sambung balik menaip....


tulelu(see you next entry)...bahasa singkatan aku cipta...

2 comments:

Unknown said...

ish3...ank dare tido sampai tengah hari....ahahahaha...

Liza@El@KedFlop said...

mana ada aku mention, aku bangkit tengah hari? xdak buat statement ppun...tehe =3

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole