Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Saturday, December 4, 2010

El dan FB-nyer =3


Facebook. Sebut saja, semua org mula la crita pasal jumpa kawan lama lah, jumpa b-f/g-f lama lah, jumpa saudara-mara jauh la. Kiranya for good purposes la. Bukan nak crita pasal tu skrg, tapi nak crita apa aktiviti aku, @ apa korang boleh buat ngan FB.

Selama 5 tahun +- menjadi pemilik account FB nie, 3 tahun kebelakangan nie saja aku mula aktif facebooking nie. Sebelum nie kan glamour dgn FRIENDSTER dan MYSPACE? Aha, mmg aku ada hampir semo account social web nie. Bila aku kata ada, mmg betul pun aku ada tapi semo tu dah delete kecuali Deviant-art, Fan-Box. Yg lain2 macam Netlog, Hi-5, Tagged, Friendster, MySpace; dalam lama terkubur. Bukan apa, aku rasa yg paling 'mesra pengguna' skali adalah FB setakat sekrng. Years to come tak tau la. I'm searching the best =3

Nie Info Page FB aku. Cam bruntal skit kat Bio tu? =3


Keterangan untuk No di atas: 
  1. Gua untuk ekspresikan kenyataan pada anak panah (No3).
  2. I'll vote for who ever yg boleh memimpin.
  3. Seblm nie bukan dalam keadaan mcm tu, tapi sebab terkena sorang "pervert-sennin" terpaksa taip macam tu, dan chek segalanya pasal request friends. Aku nak berkawan secara terbukak sbb nak menambah kawan, mana tahu ada "sex-maniac" add plak. Haigh....No more.
  4. Promosi link blog =3
  5. That's was my "sayang" picture, Nisha.
  6. Quote tu aku akan balas bila bebudak kelas aku cakap , "Liza, jgn marah!" =3
  7. Nisha.
  8. Nisha. =3

Kebetulan ke nie?
Hlovate kan gabungan hate and love, I guess?

Nie la aktiviti aku dalam FB lately:
Main FarmVille. Tapi aku start main masa practikal ritu. Sebelum nie, aku tak mengenal langsung erti main game dalam Fb=3.

Using FarmVille

Help me?! =3
Lembu free, sapa nak? =3

Status2 yg sgt rajin di-update-kan:



That's all. Baru saja habiskan baju client tadi jadi lambat la skit blogging.
To the next entry.

El
/bye


El Note: Dah addict plak kat FarmVille. Ada sesiapa lagi yg main?=3

1 comment:

Diyanieee said...

dah lama tak main game ni..dulu main cafe world tp skrg dah BOooooring..hehehe

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole