Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Tuesday, March 8, 2011

Entry Pendek Update!

Tak la sibuk sgt skrg nie, cuma test tetiap minggu....Haila... Where's my life gone? Macam dah tersedut je lepas2 masuk degree nie... No comic, no TV, no anything...WHATHELL?! Aku dah jadi nerdy! TIDAAAAAK!!!!

Betul la, dah makin susah, mestilah bnyk jugak benda yg perlu dikorbankan; komik, Shin Chan, Spongebob, bola <<< MU kalah lagi....hell betul la... Tgk MU main bola cam base on luck jer....WHATHAPPEN?!

Pengakuan:
1. Saya dah addict ngan fb selama setahun dan tak penah jemu; post status setiap 5 minit, like status kekwan, komen2, post2 kat wall diaorg, main game bnyak2, buat quiz bnyk2..... Seriously cakap, klu betul fb nak tutup, I'll turn into yellow-zombie.
2. Malas semakin menjadi-jadi. Malas study>> test ngan quiz cukup2 makan jer... Sedih la jugak... Tambahan lagi subjek membaca saja sem nie.... Adei! Need to change la...Klu tak rosak pointer nanti...
3. Beli hanphone baru; ori and second hand. Yg second hand tu, aku beli Nokia6600 yg aku penah guna masa form5 dulu... Waa...sgt merindui handphne tu... Akak jual phone tu tergejut ila ada org cam aku nak beli lagi handphone tu.... Eh? Kan akak yg display hp tu, sy mmg nak beli pun :) .
4. Don't really sleep lately. Cam kena insomnia plak? Kenapakah??
5. Menyampah dgn sesetngh org... Ala, asyik korang je yg menyampah, bagi la aku plak nak rasa camna menyampah tu.... Tak nak mention nama2 tu, malas nak gaduh2 nie...buang karan jerr...pastu emosional, end up dgn tak bercakap langsung plak lepas tu..Pandai2 la faham sendiri....
6. Aku nie hygienist  tahap 'tak berapa' kronik yer~ Aku cuma tak suka rambut yg berselerak atas lantai... Pandai2 la nak hidup, dah tau rambut tu panjang pandai2 la sapu sendiri,, jgn menyelerakkan rambut korang atas katil aku...Tolong!
7. Hilang selera buat masa sekarang. Dah beli ribena segala, tapi langsung tak membuka rasa....Kenapakah? Rindu rumah kah?? 
8. Teringin nak skip kelas pastu balik rumah. Boleh ka? Cam dah insane ja tak makan masakan mama aku... 

Aku ada kelas klu 12.30pm... Nak pegi bersiap segala...
To the next entry...

El
\bye


No comments:

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole