Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Tuesday, November 9, 2010

D @ Daus @ Fidaus

Nak menjawap soklan yg ditanya budak bernama D. Suka benar dia mengacau aku lately dan tak study. Tak palah, release tension kut.

 Hah, D. Ni jawapannya:

1. Do you miss meh? :D
Nope. Kucing aku rindu. Nak cakap ngan dia?

2. Have you get bath today? dalam seminggu brape kali ye? LOL
Dah. 5kali seminggu. Ko gelak pesal?! Jgn tnya mana hilang lagi 2 hari.

3. Makan apa tadi?
Makan nasi putih, nasi lemak, rojak buah, karipap.

4. Result bila nak keluar?
Ntah. Bulan 12 kut.

5. Agak-agak bleh dapat dean list lg x?
Hopefully. Jaga pointer, boleh transfer kredit maximum nanti =3

6. Kucing-kucing sihat?
Kent ngan Nyet sihat, cuma kutu saja banyak. Hujung minggu nie baru nak mandi. Tih Bubuk pun sihat tapi tak dengar cakap lately. Majuk ngan aku sebab aku piat telinga dia ritu.

7. Emo lg ke sekarang?
FYI bukan emo, tapi sensitif. Hormon change and yada yada yada.

8. Nak masuk clans aku?
Tak mau. Semo weirdo, nanti aku terjangkit ngan perangai weird hampa semo =3



Terjawapkah semo soklan En. D?

To the next entry.

El
/bye

El Note: D, pegi study dan lagi satu jgn panggil aku lady!

2 comments:

Fird@us said...

lady, i know you love it...hahahh
aiai...lady, nak bukak buku dah nie :D

Liza@El@KedFlop said...

nope, i hate when u call me lady. klu tambah gaga kat belakang, kan dah jadi lady gaga....xmo xmo xmo :<

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole