Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Friday, December 3, 2010

tagged! [update...]

Kali nie Cik Ainatul Alia tagged Rabu lepas. Sorry, lambat sikit Alia, ada commitment lain dalam seminggu nie, siapkan baju lecturer aku =3.  

"Once you've been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things,facts, habits, or goals about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person that tagged you.  If I tagged you, it's because I want to know more about you."

Wokeh. Things about me? Random? Habits? Goal? Main bola ke apa nie? =3

1. Putus fius sejak beberapa tahun  yg lepas =3 Nie fakta.

2. Suka gila novel J.K.Rowling, bahasa mudah; dan juga RAM. FYI, aku tak layan novel cintan-cintun yg "berat2". Novel Hlovate is one of my choice. Cintan ada, tapi light jer. Tak komplex dan easy-digest. Tu yg penting.

3. Suka tengok Star Wars, Harry Potter, CSI, Hawaii 5-O, dan jugak HOUSE!! Going insane everytime talking about HOUSE. Like HOUSE-addiction to vicodine =3

4. Blog nie dibuat sejak bulan 2 tahun nie, tapi...waktu tu busy ngan final year project. Jadi terbengkalai sampai masuk bulan 7, waktu practikal baru start post entry daily not like daily actually =3 as rujukkan nak buat training report.

5. Aku suka bercakap. Sapa2 yg TAK suka bercakap sila berkawan ngan aku. Aku akan ajar mcm mana nak bercakap =3.

6. Penah jadi cikgu Add Math. Aku garang ka? Ada ke kata aku nie garang. Skit punya stok baik nie. Hahahhah...suka benar puji diri sendiri...

7. Tak suka sayur hijau, kuning, oren putih, takdak warna. Pendek dan pjg kt tak suka sayur la.

8. No favorite aku = 8.

9. Comic geek:: Kreko, Arena, Local cartoonist cam Kaoru, Zint, Farouk Anour dan banyak lagi.

10. Jugak pengumpul koleksi translation comic. Takdak tempat nak simpan dah. Ngah blur nak cari tempat simpan buku. Nak kena beli almari lagi ke? Mama~~

11. Pening nak pikir apa lagi nak tulis sampai 3 jam tak siap2. Bolehkan masuk nie skali?

12. Akan bertanyakan soklan yg banyak tanpa malu dan segan klu tak paham apa2 tapi kekadang, soklan tu langsung tak releven. Hahaha...habit dah tu =3. Jawap cepat!!

13. Org tengah. Sama ada nak @ tak, aku selalu ter-paksa-rela menjadi org tgh yg berjaya. Always. Can never say NO. Haip!! Need to change...tapi that 'cute-big-kitten' eyes...Nobody couldn't resist.

14. A bag collector but never used those. Cam membazirkan? Aku pakai bagpack je pi mana2, handy sbb boleh bawak segala-mak-nenek dlm beg tu. Apa boleh buat...hobby =3

15. Tak suka memasak dan baru saja ada kemahuan memasak lately. Klu tak pasal aku kena masak tuk mak ngah aku ritu sampai sudah aku tak masak. =3 thank you mak ngah

16. Unique bukan pelik. Yelah, takkan nak sama saja. Lame la...Sebab tu aku unikkan cara aku.

17. Senang busan. Klu sibuk tak pa, tapi klu momentum kerja yg aku buat tu slow, boleh busan to dead.

18. Suka buli kucing, anak sedara, sepupu2 dan jugak kawan2 aku. Hahaha =3

19. Prefer tgk Spongebob, Shin Chan, Doremon yg ulang 30 kali DRPD tgk crita Melayu yg jalan critanya sama saja; berebut harta, dengki, bunuh dan sound effect like 'zaman dahulu kala'. Bila nak ada tech baru kat cnie?

20. Telus. Nak tnya pendapat aku: Sediakan telinga anda sebaiknya.

21. Ribena. Sapa suka? Saya!! Dulu, kini dan selamanya

22. Peanut butter tak boleh dimakan dgn roti mahupun biscuit. No objection!! For licking? Yes!!

23. Bawak moto/kereta laju. Merempit dlam kampung jer. Darah panas!! Sejukkan ngan angin. Release tension tahap petala ke-8 =3

24. Kenapa ye org panggil aku mama/moyang? Sebab aku suka mem-be-talk(membebel).

25. Pakai heels bila terpaksa saja. Pegi kelas pakai 'sendal' atau sneakers. HIDUP SNEAKERS!!

Akhirnya...berjaya jugak menghabihkan 25 things. Catatan masa: 4jam 3minit. Sempat lepak lib sejam. Hahahah...

Tagged tu? Nanti lah dulu. Nak fikir sat nak tag sapa. Apa pun thanks Alia sebab tagged aku.

To the next entry.

El
/bye

El Note: Berpeluh dan masak lagi. Hahaha....Mmg entry paling lama aku penah post =3

No comments:

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole