Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Friday, December 3, 2010

Prank call "alien" perasan


Klu dah busan, gambar work desk pun masuk blog. Lately, aku suka black n white pictures. Penegasan 2 warna yg kontras kan?

Hah, baru ingat sumthing. Aku ngah sebuk2 hantar meseg kat geng aku untuk main bowling Ahad nie. Entah macam mana, satu no kawan aku tu dah silap. Pelik tapi I used to call her before ngan no phone yg sama tapi kali nie dapat no mamat Bangladesh yg perasan nak mampus. Mamat tu call, aku angkat la.
Entah bahasa apa yg dia cakap pun aku tak paham, last skali aku ckp je ,

"sorry, I text massege to wrong no" pastu terus saja end call. 

A few minutes later, ada meseg masuk. Mamat tu text meseg,

Sory, I love to play wif u, but I'm busy right now. Ahmed B***** from Bangelore, Engineer.

Boleh plak mention dia engineer ngan nama penuh lagi. Desperate ke apa mamat? Ada aku kesah dia engineer ke apa. Aku ignore kan aje meseg tu, handphone plak padam, bateri kong. Cucuk charger, terus bukak hp, ada la 2,3 meseg masuk geng aku la tu. Aku pun bukak satu2.

Ada lagi la meseg dari mamat bangang tu. Kali nie aku  hangat hati. Mmg dasar mamat "pendatang asing" tak sedar diri.
Nie meseg ke-2 mamat tu.
Bila masa aku ajak dia main.? Bengap betul... Tapi takkan dia tak paham bila aku minta maaf sebab salah hantar meseg. I SPEAK ENG and he do mention "PAHAM" kat ayat last tu. Sah-sah dia paham. Lagi satu, meseg yg aku salah hantar tu dalam BM. Boleh plak dia paham aku ajak main.

Pathetic. Dasar foreigner yg desperate cari pempuan Malaysia. Klu dah dasar "alien" tu alien lah jugak. Dude, jgn ingat pempuan Malaysia bodoh. Nie bukan kali pertama, aku kena camne. 2 kali tukar no phone kena prank call dari makhluk asing cam depa nie.

Marah. Mmg marah. Aku bagi je no phone depa kat polis, skali ngan meseg2.

To the next entry.

El
/bye

El Note: Perempuan Malaysia please jgn terjatuh dgn jerat org2 macam depa nie.

No comments:

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole