Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Wednesday, February 23, 2011

Test Test N Test

My friends just now merungut bout their chemistry test... But guys sorry, I didn't take any chemistry paper this sem... Hah! I just finish up my BEL test1. I will not comment or discuss bout the paper, because it is not my 'style' so, please.... Stay away from me if you wanna say something bout it...

Berbalik kepada Test! Yes! Nak argue pasal Test question. Kenapa dan kenapa? Soklan test selalu kluar lain dari yg kitaorg hafallized(hafal)? Patutkah kluar soklan camne? Patut la... Lect himself dah bagi bunga2 clue cakap nak masuk soklan2 yg tertentu sj tapi bila time test mesti kluar soklan lain.... Y.Y... Sedih to think tak dapat jawap in the end...haila...

Betul kata Dr. Wan... Dipl's student akan terikut-ikut ngan cara blajar masa dipl dulu. I agree, but it is a bad attitude to follow actually, janji you don't compromise ngan diri sendiri... Tetapkanlah hati, dan ingatkan lah diri bahawa kamu itu sudah bergelar plajar degree.... Lately, terasa(bukan berkecik hati tapi macam apa yg dia kata tu sebijik-bijik terkena kat batang hidung aku) ngan kata2 Dr.Wan... Rite... Pelajar Melayu ke bersuap masa belajar...Betul ke kitaorg takde effort nak blajar? Rasanya aku tak la boleh terima tu 100%... Mmg mula2 tu engkar skit nak mula study ngan serius tapi rasanya persaingan ngan member buat mata terbukak sendiri. Tu berdasarkan diri sendiri dan bukan pengaruh org lain.

Peristiwa tadi... Aku gi Dewan Budiman, Si Dashi nak tukar earphone(pandai plak cina tu menipu, tgk hari nie gerainya dah tak ada =.="). Masa nak balik dari situ, dr jauh lagi aku ternampak bayang seseorg yg aku sgt kenal.... ICEBERG. WATAHELL?! Mengapakah??? Dalam ramai2 aku boleh jumpa dia? Tak yah la cakap jodoh, dia tu maut bagi aku... Langsung tak memandang ke arahnya masa dia dah dekat ngan tempat aku lepak... Bunyi cam kecewa kan? Takdelah... Dari aku sakit hati baik aku menjauhkan diri....

D... I'm sorie.. I'm so not in a mood yesterday nite... Later on I call you back...and I'd lied something... So sorie...I call you on Thursday nite...

Argue with fool that makes two...
But then... Agree with fool that as well makes two...

Susahkan? Tapi life is bout choice you make and the path you take... Know the right and wrong, decide, and you cannot regret with your own choice...

El
/bye

No comments:

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole