Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Wednesday, April 27, 2011

El's weather forecast #1

Yay!! Dah ada banner baru... Lebih kurang 3 jam jugak la... Penat jugak buat benda alah nie, nak kena ubah size lagi.... Leceh.

Hari nie, pukul 12tgh hari tadi baru je lepas satu paper, Ada lagi 4 papers. EVT471 is on 30th April. Wish me luck! :>

Macam biasa, petang kat cnie akan hujan tapi lewat skit la rini. Rasa ringan plak dah lepas satu paper nie. Soalan pun bleh tahan senang. Ok. Senang. Atau sebab I'm sacrifice a day not to open FB nor surfing internet? Tu pun salah satu sebb kut, klu tak, soalan takkan jadi senang, kan?

Pagi cerah. Terik boleh kata. Pijor mata masa tunggu Dashi dgn Nawa kat luar, tapi kat dalam exam hall tu sejuk ya amat, jd Cik Aku bawak diri kluar dulu. Kena aku tertiduq ctu + berdengkuq = mmg cukup sifat memalukan diri. Kluar dari ctu is an optional.

Masa tunggu diaorg, adalah la srg budak nie, let just call him 'Duffy'. He's kindda annoying for me. Kluar je kelas terus tnya aku jawapan. Gilak!! Aku nie dah la jenis manusia yg takkan bincang lepas habih paper tu. Ish...mau ja aku lesing budak sekor nie, tak nampak ka aku macam tak layan? Oleh sbb ingat kau tu kawan2 geng aku, aku maafkan la. El hang sendiri kena adapt ngan surrounding, mana dia tau perangai hang camna, bukannya macam dia kenai hang pun. Betui jugak kan? Biaq la.

Tak dak apa nak story buat masa la nie, tapi tadi ada buat kerja pelik skit. Kami bertiga lepak kat "beranda" yg ngadap Fak. Engineering. Org tgk mmg pelik, tapi suka hati lah kan, janji boleh unwind kepala.

Peak hour


Nampak? Kan mmg ngadap Fak. Engineering

3 Idiots :))

level 2 :>


Tu je dulu.
To the next entry.

El
/bye

P/s: Aku layan lagu nie lately. Girlie gitu hang El? Hahaha... What?! Tu lagu je la :>



videokeman mp3
I Do – Colbie Caillat Song Lyrics

No comments:

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole