Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Monday, July 18, 2011

Pantang#

Pantang #1 Org pesoal aku pun "keperempuanan". 22 years I'm living in this world and my mom never have slightly probs taking care me alone but now, somebody questioning my 'keperempuanan'? Wow!! Mmg nak mampus.

Der! Guwa cakap mmg kasar, tu pun sebb lu yg cakap kasar. I'd proceed what you've start. Guwa tak pelik, tapi unik. macam mana lu org layan guwa, macam tu jugak guwa layan lu org. Jadi cermin diri sebelum back-stab guwa.

Pantang #2 Back-stabbing. Kecut dowh. Klu nak tikam, tikam terus kepala guwa lah. Pehal lu nak tikam belakang?

Pantang #3 Cerita buruk kat kawan baik guwa. Lu mmg bengong. Dah tau dia kawan baik guwa, lu nak keletong pehal? Lu ingat dia tak story ke guwa ke der? Guwa tak angkat dia kawan baik klu dia tak betul2 kenal guwa. You are an as*.

Pantang #4 Takyah tanya guwa sihat ke tak. macam guwa tak tau lu mmg harap guwa mampus.

Sekian senarai pantang yg telah dilanggar makhluk yg sama hari nie. Terima kasih kepada makhluk tu, sbb bagi aku sedar, kau mmg akan kekal jadi makhluk kepada aku.

TQ

EL
\bye

2 comments:

Helmi said...

wah.. marah ke ni? takut plak.. hehe.. =)

Words

Liza@Azel@El said...

haha...marah la jugk waktu tu :)

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole