Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Sunday, September 5, 2010

Hari Raya tiba lagi.....

Sat sj posa dah nak pergi......Posa kali nie lebih bermakna bagi aku, aku belajar untuk lebih menghargai org2 yang ada di sekeliling aku, aku belajar melepaskan apa yg bukan milik aku......untuk menyesali semua semestinya tak ada gunanya........Sekiranya Arwah Airil Nassier Muaz masih lagi bernafas, aku akan menghargai kehadiran kau di sisi aku, menemani aku, memberi semangat kepada aku dan menjadi pendengar yg terbaik bagi aku....... Aku takkan penah boleh melupakan kehadiran kau disaat gelap aku, disaat sedih aku....Terima kasih...

Iceberg....pergi la kau dari hati aku, aku takkan menoleh lagi....sehingga aku kehilangan Airil, aku langsung tak sedar yang sebenarnya kau dah takde dalam hati aku.....dan sememangnya Airil is my Jade.....
Lepaskan...sekiranya ia kembali, ia adalah milik kita.
Maybe bukan jodoh kita di dunia....tapi to tell the truth.......aku dah ada jawapan untuk soalan kau, Airil. Aku sedia menjadi yg halal untuk kau Airil......tapi dah terlambat untuk itu.....

Sambutan Hari Raya kali nie sunyi tanpa kehadiran kau, tapi aku akan teruskan hidup ini...Pesan kau akan aku pegang dan family kau tetap family aku....Hafz dan Stela jugak adik aku.....

Selamat Hari Raya Aidilfitri...Maaf Zahir dan Batin..

No comments:

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole