Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Sunday, October 17, 2010

dillema El :(

yeah....besar jugak la dillema nie....satunya dah lepas, tinggal yg nie saja....

Aku nak sambung degree bulan 12 ni, pilihan yg dibuat:

a. Forensic

b. Chemical Engineering (Oil and Gas)

c. Chemical Engineering

d. Applied Chemistry

Antara 4 nie, mesti la aku nak yg (a). Tapi...yg dillemanyer, mama aku suh ambik yang (d) sebab ada kat Arau sja. yg (a) tu ada di Shah Alam. Aku nak pegi sana, nak sgt, tapi aku sayang mama aku lagi..... Result aku bagus, terasa bengang wei, bila member aku yg kurang sikit dapat benda yg aku nak tapi xdapat....

Masa practical ritu, aku nak minta tempat ada elaun, boleh tambah duit poket sikit, tapi mama kata xyah....minta saja kat cnie...jadi saya ini hanya menurut perintah. Haila...xpe...aku xkesah tu....

I don't know if I can engkar kata mama....takkan boleh, she's my mom, and I'll do everything for her...takpe El...belajar mana pun boleh, asalkan kau fighting...yeah...hope so..

So, still on track to be a chemist...as long as it is Chemistry....I will survive  =3

No comments:

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole