Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Tuesday, November 9, 2010

Preferences is not important?

Buat member2 yg sll view blog nie, jgn tergejut dan tertunggu2 plak widget yg dok kat tepi ngan sidebar. Aku dah buang =3.

Betul kata En Aried. Widget menyebabkan blog lambat loading dan menyebabkan blogger menyampah nak singgah kat blog aku. Aku tak kesah dan kindda tak tau, sebab tak penah ada problem tu. Tapi, my blogging member, xpa, jgn terasa hati. Aku akan keep following hampa jugak aku have no prob ngan network =3.

Bukan nak cakap pasal tu gak. Ada saja blog yg org cakap takdak widget langsung tapi asal entry meletup aku ikut jugak. Preference is not important, asalkan contentnya boleh digest, kan? Ala, macam 'don't judge the book, by it's cover'. Dah agak banyak blog yg aku bukak, ada yang menarik if you guys think aku tak layak buat jugdement, pikirlah sendiri tapi ada sesetgh blog tu bila dah famous mula lupa diri, blagak, cakap dah tak berlapik atau aku saja yg sensitif? dan jenis yg lupa daratan sebenarnya blogger2 baru cam aku nielah yg tolong angkat depa naik. Haigh....betullah. Betullah apa? Melayu mudah lupa. Tak mo guna kata2 hikmat tapi terpaksa guna. Cee..macam it's end of my life klu tak gunakan. hahhaaha...Entah la. Serius aku cakap, blogger lama yg aku cakap 'blagak' tadi tu, mmg tak pandang la blogger baru cam aku, siap mengutuk dlam blog depa adalah. Yelah, followers baru 8 org, entry pendek2, content pun tak best. Sapa lah aku yg baru nak menapak dlam dunia blog nie. *sigh*

Hurm...aku terfikir, yg blogger yg 'blagak' nie tak penah jadi blogger baru cam aku ke? Dak kut, agak2 lepas keluar satu entry terus meletup pastu riban2 org follow dia kut. Yup, aku miliki otak cam kanak2 ribena sebab fikir cam tu. Wuit, sat-sat. Ada ka, kluar satu entry terus dapat riban2 followers? Klu ada, aku tabik sama itu org.







Kajian aku atas, blog2 yg gempak yg aku dah follow. Mempunyai entry yg mengikut perkembangan semasa, banyak lawak guling2, gaya selamba, dan tak membanggakan diri. Cuma nak tnya soklan di sini, adakah blog2 yg berbau perasaan, tak digemari blogger lain? Ala, ayat mudahnya bila org post entry pasal putus cintan, laki lari ke, gf ada balaj 2,3 tu org tak minat nak baca? Cam aku sendiri. Aku  tulis benda2 yg aku tak puas hati, so takdak la perkembangan semasa, dan satu lagi, aku nie dah dilabel 'blur' oleh member2 aku, jadi bnyak perkembangan semasa yg tak semasa bagi aku. Semo dah lame bila aku sebut. Sedih, kan? Hahahha....adei...salah sendiri lah....dulu tak teruk, tapi biarkan jugak. La ni, klu ikut tahap sakit kat hospital tu, ke-bluran aku dah tahap kronik. /blur

Ok, aku dah melalut lagi =3.

Oklah, to the next entry.

El
/bye

El Note: Saya org baru blajar =3.

No comments:

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole