Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Monday, October 4, 2010

Newspaper Head


" Kereta isi petrol botol meletup" title berita semalamtu maksudnya kemarin, berita dari *****.

Macam entahpape la title dia tu...crite yg aku baca, bahagian engin dia yg meletup pastu apa kaitan ngan title head yang mengelirukan nie? pelik la....Aku bukan nak mengeji bahasa depa, tapi cuba baca sekali lagi. Agak2 hampa boleh digest dak apa dia maksudkan klu hampa x paham berita yg dia tulis. Sumpah aku baca berita tu sekali imbas mmg aku tak paham.....Susah la klu buat tajuk suspen cam nie...isi dia pun entahpape.....

Seriously aku cakap, aku dah xtau nak baca paper mana skrg nie, semua bull-shit...Berita TV, lagi lah...yang mengapu banyak, yg jadi batu api pun banyak, yg dok menjolok org pun bnyak...
Mana nak tgk berita? Aku dah dekat seminggu xtgk berita, busan dah.....everytime they only role the same-shit-thing...naik bebulu aku mendengar mahupun membaca....and I'll also pass the important things...

Takdak dah ka berita yg tulus dan mulus dah skrg nie? Sikit2 mengapu dia nie, sat2 dok panah org nie, yg newspaper pun satu. Please, I do say PLEASE make one section for POLITIC stuff, cause I don't even want to view that section...meluat dah...sudah2 la.....aku bukan anti-potitic, tapi aku anti-orang-yg mempolitikan-stufffeel sorry for my political language.....kiranya semua dalam hidup mesti berpolitic la...mati kut klu x buat...

Nak tau berita bohong tentang dunia, selak channel CNN, all the bohong you can get there, 
Nak tau berita ahli2 politik Mesia bergaduh baling2 kerusi, bukak la mana2 satu pun channel kat Mesia...semua ada...

Newspaper?My suggestion: buy The Star. 
Yg lain Not Recommended punya status....

Jgn cakap aku menjatuhkan surat khabar Mesia, aku hanya seorg rakyat Mesia yg gemar bercakap,melihat dan memproses apa yg aku lihat dan akhirnya meluahkan yg sebenarnya banyak berita kita sampah dari yang betulnya....

It's ok, it's just me who's always hate everything that other people said or done.....
Who's always rebellious and sort of....

Jgn marah aku atas apa yg aku tulis, nie aku tulis berdasarkan apa yg aku hadam dari aku kecik lagi....

No comments:

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole