Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Friday, January 7, 2011

I am not....

Sambungan title:....a gifted person. Is like, when someone  gift you something, I'm not the type of person who will figure out the thing as easy as I'm talking. Takes time to observe and may be learn a bit from a manual, ask someone else how to operates the thing and soon.

So, I'm not a gifted person. A good pointer is because of my own effort to get it. I'm not the calm person as you guys ever see. I'm clumsy, loud and out-spoken but still have the "conservative" of "Perempuan Melayu Terakhir". Skema jugak, gi kelas pakai baju kurung saja, tudung lepas bawah(tu bukan menunjukkan skema, cuma selesa melepaskan tudung ke bawah dari selepang), pakai sandle saja (gilak ke apa pakai heel naik bukit?!Masa pakai kasut flat pun aku tersungkur, nie bila pakai the high-heel? Patah riuk plak kut)

Aku kagum melihat perkembangan fesyen kat cnie. Hahahaha...boleh kata maju sampai susah nak bezakan lecturer dan jugak student tu sendiri. Yelar...Jakel kat depan Second Entrnce aje dan boleh baget la student kat cnie sangat mementingkan penampilan. Ada one student I met of faculty floor, pakai baju kebaya nyonya singkat, dan pakai hair-band yg ada bunga ros besar atas kepalanya. Sememangnya tumpuan org adalah pada bunga putih yg besar tu. Aku, Shida dan Wana nak gelak guling-guling dah... Well it is not an issue in here...

Pelikkah bila aku pakai sneaker hi-cut ngan baju kurung? Hahahaha...Apa punya soalan tu? Soalan cepumas :) Tak delah...Saja je, sbb mama mmg tak bagi pakai cam tu. Takkan la aku nak pakai kasut jenis tu for the whole day? SEKSA KAKI! Tak mo la, tak mampu nak memakai kasut tu. Masa jadi OC dulu pun, aku kebas kasut kulit abang aku. Hahahhaa...Dah jadi OC perempuan yg macho plak. Bebudak baru tu tegur "Kak OC, macho gila kasut?". Aku tgk kasut kulit tu, "Korang jeles, akak pakai kasut kulit, korang tak...hahhahhaha".

Biarla aku dgn style gila aku nie...peduli la korang ngan up-to-date fashion tu...Tu bukan aku... Jgn tergejut bila aku buat label baju aku sendiri nanti...

Aku kepenatan...Kuatkan diri sebab ingatkan kawan2 yg juga cuba menguatkan diri jugak. Tak sanggup tinggalkan kawan, kawan = org yg boleh susah senang dgn kita. Choose the rite person...

Merindukan "anak2":
Akie
Yana
Izzati

El
/bye

El Note:Owh...tiket bas tuk raya cina. Dah minta tolong Incik Bisyrun belikan. Trimas tolong aku :)

4 comments:

akie kiela ramli said...

mama, rindukn mama sgt2.bile lah bole jmpa ek.tggu konvo je r.~~~lambt lg :'( t8 care k.hrp sumeanya baik.

Liza@El@KedFlop said...

rindu awak jugak...hahhaha jumpa kat arau nanti

eiela said...

best entri nih. gud luck ok.. =)

Latest Entri :
Pameran Coklat 2011 : Jom Makan Coklat

Liza@El@KedFlop said...

eiela: tq =3

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole