Keep feeding me pain. Shattering my heart more? Oh! I don't have any. Why bother??

Ked Flop just another dandy person.

Still a small voice who love to story-telling but massively change lately.
I no longer finding who's the freaking I am.
I'm Liza and sometimes I'm Ked, and I'm proud whoever I'm is.
P/s: I do not acknowledged any misunderstanding or miss-leading in any posts here. And I do not own any thought or brain. Use your brain wise, shut-up and listen/read more.

Wednesday, November 9, 2011

are.so.not


SALAM AIDILADHA.

Lambat sgtkah? 
Hehe :D


SELAMAT BERCUTI EL!!
Ya. 
El sedang bercuti. 
Bercuti dari menghadiri kelas. 
Bercuti dari menyedut asap tercemar. 
Bercuti dari menapak naik Gunung FSG. 
Bercuti dari kesibukkan dan kesesakkan manusia.

Rasa lapang dada boleh sedut udara yg tak tercemar balik. Harap cuti ini boleh regulate keluar balik benda2 tercemar yg tersedut bersama oksigen.


Agenda yg telah, tengah dan akan berlaku semasa bercuti nie:
  1. Menyenaraikan menu selama 7hari bercuti[Siap!]
    Memasak  makanan western yg di-google di Internet[Siap!]
  2. Main dgn Siti Nur Iman puas[Somehow tak rasa nak puas lg]
  3. Buli Kent[Proceeding...]
  4. Assignment[Urgh.... Nie yg payah nak start]

Nak siapkan assignment punya pasai, Cik Aku pun menapak ke library.

Perpustakkan Awam Negeri Perlis.

Kononnya nak cari rujukkan nak buat report Orga yg macam mustahil nak jumpa di Internet.  Tapi jumpa jugak pasai Chalcones[Benzalacetophenones] tu di satu rak. Alhamdulillah. Thanks to AlliaAllias.

Lepak kat situ dari pukul 9pg sampai 12.30tgh hati. 3 1/2 jam la kirannya. Memula tak ramai, tapi bila dah pukul 11pg, dah ramai la plak. Jadi bila dah ramai, Cik Aku naik semak.


Tertanya 'There is any place I can sit alone?!'

"Lemak kau El. Kau ingat tu kau punya lib nak duduk sorang2?!"


Tak boleh ka? Lagi Cik Aku bukan nak duduk sorang2. Aku cuma nakkan kesunyian.
S.U.N.Y.I.
Bukan nak dengar suara org bersembang dan gelak2.
Apa pun Cik Aku berjaya menyabarkan diri sehingga pukul 12.30tgh hari.

Masa nak masukkan buku dan Cimut ke dalam Jaded, ada seorang Kanak2 nie tegur Cik Aku.

Kanak2: Dik. Nie buku adik ka?
Aku: *menoleh ke suara tersebut* *hangguk2*
Kanak2: Nak ambik beg.
Aku: Owh! Sorie... *sengih*
Kanak2: Blajaq mana adik?
Aku: UITM
Kanak2: *angguk* Ambik kos apa?
Aku:Forensik Kimia
Kanak2: Degree?
Aku: *hangguk2* Blajaq mana? *senyum. Selesai menyimpan Cimut*
Kanak2: UniKL. Kami nak final dah minggu depan.
Aku: *shock* Diploma ka?
Kanak2: Dak. Degree. Kami masuk bulan 7, tak sama dgn UITM. Umuq brapa ni?
Aku: *gelak* 22. Tua lagi kut *melebar lagi senyum aku*
Kanak: 20. Kami yg muda *senyum*
Aku: *gelak* Good Luck!

Pasai apa panggil that boy sebagai Kanak2? Sebb mmg dia kanak2 pun.

Adik.... ?? =.=
Haha I think it's my dress up code, make people think I'm younger then them. 
@
Mmg Cik Aku bermuka 'baby-face' ?
^,^

Apapun, GUDLUCK for those who's having their final exam next week.
To the next entry.

El
kthanxbai

No comments:

Bucket List

Rocking Job
1st Car
Hilux // Triton X
Learn to Cook
Learn to cook Malay, Italian cuisine
CBR 250cc
Kawasaki Ninja RZ
Go around a globe at 30
Settle down?

North-pole to South-pole